الأربعاء - 10 أغسطس 2022
الأربعاء - 10 أغسطس 2022

هنيدي يدعم المشروعات الشبابية بإعلان مجاني عبر «فيسبوك وإنستغرام»

هنيدي يدعم المشروعات الشبابية بإعلان مجاني عبر «فيسبوك وإنستغرام»

محمد هنيدي

صفاء الشبلي

قرر الفنان المصري محمد هنيدي دعم المشروعات الشبابية الصغيرة «حتى ولو عربية فول»، بإعلان مجاني، حيث سيختار 5 مشروعات على مدار الأسبوعين المقبلين من خلال تعليقات أصحابها على «تدوينة» له بموقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك».

حب المحلي

لكل الشباب ولكل الفتيات . اللي عندهم مشاريع صغيرة .. ان شاء الله الاسبوعين دول هختار خمس مشاريع هدعمها وهحطها في الكوفر فوتو بتاعت الصفحة وستوري كمان ليهم ومينشن خمسة مشاريع على فيسبوك و ١٠ على انستجرام ... اللي هتعمله انك هتتكلم عن مشروعك في التعليقات وهختار المشاريع اللي هدعمها او اللي هتعجب الناس المشاريع بتشمل اي حاجة .. اي حاجة عاملها حتى لو فاتح عربية فول قدام بيتك #LoveLocal #حب_المحلي

Posted by Mohamed Henedy on Monday, December 6, 2021



وكتب هنيدي: «لكل الشباب ولكل الفتيات اللي عندهم مشاريع صغيرة.. إن شاء الله الأسبوعين دول سأختار 5 مشاريع هدعمها وأضعها في الكوفر فوتو الخاص بالصفحة وستوري كمان ليهم ومينشن».

وأضاف هنيدي في تدوينته: «5 مشاريع على فيسبوك و10 على إنستغرام... اللي هتعمله أنك هتتكلم عن مشروعك في التعليقات وهختار المشاريع اللي هدعمها أو اللي هتعجب الناس».

وتابع: «المشاريع بتشمل أي حاجة.. أي حاجة عاملها حتى لو فاتح عربية فول قدام بيتك».





الجدير بالذكر أن هنيدي يواصل حالياً تصوير فيلمه الجديد «الجواهرجي» حيث يعود لمُشاركة الفنانة منى زكي البطولة بعد 23 عاماً من الغياب عن العمل سوياً مُنذ فيلم «صعيدي في الجامعة الأمريكية».

ونشر هنيدي مؤخراً صورة تجمعه بمنى زكي من كواليس الفيلم، وحالياً يعرض له في دور العرض فيلم «الإنس والجن» مع منة شلبي وصابرين وعمرو عبدالجليل، وحقق نجاحاً كبيراً في شباك التذاكر.