الثلاثاء - 03 أغسطس 2021
الثلاثاء - 03 أغسطس 2021

حلا شيحة تهاجم تامر حسني.. وتصرح «أنا تبت»!

هاجمت الفنانة حلا شيحة، الفنان تامر حسني بعد تجاهله إياها، عقب نشرها عبر صفحتها الشخصية على «إنستغرام»، منشوراً تبرّأت فيه من العمل في الوقت الراهن، ومن فيديو كليب «بحبك» من فيلم «مش أنا»، والذي يتضمن مشاهد رومانسية تجمعه بالفنانة حلا شيحة.

وكتبت حلا، بأنها تفاجأت بطرح تامر حسني كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم وخصوصاً بعد آخر بوست لها، مشيرة إلى أن تامر حسني وعدها بأنه سیحترم رغبتها وبعض المطالب التي طالبته بها: «أکد لي أنه سيحترم رغبتي».

وأضافت: «إحنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقایس ربنا إحنا لم ولن ننجح أنا عارفة ومتأكدة إن زملائي جواهم خير بس للأسف فتنة الشهرة والنجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الأمور صح بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا وأنا عيطت لأني شفت نفسي في المشاهد دي.. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها وكلنا بنغلط ولازم نغلط علشان إحنا بشر بس المصيبة إننا بنغفل وبننسی».

حلا شيحة انستغرام



وتابعت: «أنا مش حتكسف من حد أنا تبت من المشاهد دي وهي لا تصح، أنا غلطت وبصلح وأهم حاجة إن ربنا يرضى عني لأن في الآخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة و لا النجاح لا هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص.. إحنا أغلبنا ناسينها إلا القليلين منا الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا ومنبقاش قدوة لولادنا يبقي باطل وميبقاش فن».

حلا شيحة مععائلتها



واختتمت حديثها: «إحنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي وحابة أفكرك بالفيديو ده یا تامر اللي قولت فيه أنا مش بتمنى أموت وأنا مطرب أنا دايما خايف کده.. كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك وجوانا كلنا من شوفه تاني يمكن يفكرك أن جواك أكيد في صراع وأنا وكلنا كلنا بنغلط بس المهم في الآخر نتدارك الغلط ونصلح.. يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد».

حلا شيحة وتامر حسني

#بلا_حدود